Canaima i Salto Angel - Dzień I

Canaima i Salto Angel - dzień I

Samolot na lotnisku w Canaimie

Do Canaimy dolatujemy samolotem i zostajemy odebrani przez przewodnika, który zaprasza nas na ciężarówkę przerobioną na autobus. Po zakwaterowaniu udajemy się na spacer, chcemy zobaczyć lagunę Canaimy. Po kilku minutach dochodzimy do miejsca, w którym chciałoby się zostać całe życie. Ciepła woda laguny, palmy i wodospady. W oddali widać jedno z tepui, których nie brakuje w tym miejscu. Kąpiemy się i wracamy na obiad.

Po obiedzie wyruszamy, już z przewodnikiem, zwiedzić lagunę. Podpływamy łodzią pod trzy z czterech wodospadów. Do czwartego musimy przejść przez małą dżunglę. Pod czwartym wodospadem mamy okazję się wykąpać. Wracamy nieco inną trasą pod wodospad Salto Acha, pod którym możemy przejść na drugą stronę i zrobić zdjęcia.

Wieczorem organizujemy spotkanie integracyjne i szykujemy się do kolejnego dnia pełnego wrażeń.

Laguna Canaimy - pierwszy spacer

• Śledzik

Pierwsze zdjęcie z mieszkańcami CanaimyPalmy w Canaimie, pierwsze spojrzenie na lagunęJeden z czterech wodospadów w Lagunie CanaimyZ mieszkańcami Canaimy w wodach lagunySpacer po plaży CanaimyDzieci CanaimyMałe Indianki przed domem w CanaimieWesoły IndianinWiata z hamakiem przed pokojami w CanaimieOswojony Tukan spokojnie spaceruje po wiosce

Z przewodnikiem przez lagunę Canaimy

• Śledzik

Płyniemy łodzią przez Lagunę CanaimyPłyniemy łodzią z dwoma przewodnikami przez lagunęMapa Laguny CanaimySalto Ucaima, pierwszy wodospad, który mijamy płynąc łodziąNastępnie przepływamy przy wodospadzie Salto GolondrinaSalto Hacha jeszcze nie wiedzieliśmy, że pod koniec dnia pod nim przejdziemy :)Pod czwarty wodospad przechodzimy pieszo przez małą dżunglęW porze suchej można spokojnie stanąć w korycie rzeki wodospadu Salto SapoZawstydzona mała indianka w lagunie CanaimyWidok po przejściu pod wodospadem Salto HachaPrzejście pod wodospadem Salto HachaWidok na spadającą wodę wodospadu Salto HachaIndianka pod wodospadem Salto HachaPo tym jak wróciliśmy na miejsce, do łodzi weszli młodzi Indianie, by po chwili popisać się skokami do wodyApartament z widokiem na Lagunę Canaimy